23:01

just nu packar jag för fullt, vi har vägt väskorna och jag är sjukt rädd för övervikt :o mamma ska ju alltid ta med en massa grejer till släktingarna, min moster tex hon ska ha en massa chips, man ba okej? och min morbror vill ha te..(?) för han var här för någon månad sen och gillade tydligen teet härifrån, sån fruktte lr nått. sen packade mamma i 10 påsar thaispagetti'n hahah! jag vill inte säga något så jag låter henne va >.< Men det är bara grejer dit så det är lugnt, för sen blir resväskan tom för miiiiig ^^

juste! en sak till också, när jag är i thailand så kommer jag antagligen inte kunna uppdatera så mycket, kanske inte alls. men på hotellet har jag för mig att dom har datorer, så det blir nog några lätta inlägg medans jag är i bangkok :) men hemma i byn så är det nog ganska så svårt. men håll gärna ögonen öppna och klicka in här ibland så kanske jag har lämnat nått spår efter mig (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0