one day to go

Jag har fått den dära flygfebern nu lr va man säger >.< Man ser feta resväskorna nere och mamma springer runt i huset för att förbereda packningen och själv har man inte ens tagit fram resväskan :o haha men det ska nog gå bra... imorgon ska jag åka in till stan och växla in pengarna till thai baht ;D plus träffa några innan jag åker :( Alltså det är obeskrivligt hur glad jag är, jag har inte varit i mitt hemland på över 2 år. Och nu ska jag få åka dit under thailändsk "nyår" vilket jag inte varit på över 10 år :o minns knappt hur känslan är när man har vattenkrig med alla i hela byn >.< Men snart får jag reda på det igen ^^ Ska nog börja med packingen .. så att det inte blir så mycket jobb imorgon kväll :)

Haha slänger in en bild och visar er hur ni ska ligga i våran resväska, för det är väldigt många som säger att jag ska smuggla in dom i våran resväska. Och såhär kan det se ut >.<


Kommentarer
Postat av: ellen ~

awwe ha det super bra älskling(A)

ta många bilder , haha xD <3

2010-04-05 @ 02:23:52
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0