välkommen hem för mig då!

Hejsan alla!
min uppdatering i Thailand var inte bra alls , men som jag sa så skulle jag faktiskt inte sitta vid datorn. var in en gång då jag var i byn men det var inte länge alls. jag hade det iaf super bra, saknar redan alla där nere! ska jobba järnet nu under detta året och åka ner dit igen till thailändsk nyår ^^ denna gången åker jag antingen med moster lr storasyster ELLER så åker jag själv :D jag har redan lovat alla där borta så måste hålla mitt löfte och inte slösa bort min lön på allt annat.

Lägger in bilder från thailandn är jag har lagt in dom på datorn ^^
Ska nog snart kila in till stan och checka in läget lite. ses sen puss!

dagens outfit!
ser ni förresten hur brun jag är på knät? >.<



Kommentarer
Postat av: Gesala

du var ju inte alls så brun niggah ;)

2010-04-28 @ 19:10:09
URL: http://quetzala.blogg.se/
Postat av: pijada<3

welcomebak tiraaak ! :D <3

2010-04-29 @ 20:44:02
URL: http://aanniikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0