all alone hos baby

tredje dagen hos älskling. Igår gjorde vi inte så mycket, vaknade sent och åkte till willys o handlade lite. Sen så åkte vi hem och städade rummet. Skulle egentligen till don o lana men vi orkade inte..
I lördags så var vi på fest hos don, fullt med folk o lite utrymme, men det var skoj. Ännu roligare var när jag, thao, älsklingen, gong och michelle då vi lagade mat hela kvällen >.< och alla som kommer in i köket helt hungriga och nyfikna. Och thao var hur underbar som helst! <3 Thumbs up för den kvällen!

Ska berätta lite vad som hände i fredags, jag och winnie startade dagen kl. 2 och det var beräknat att vi skulle komma fram till kholm kl. 4 typ. men icke sa nicke. vi kom fram 20.30 pga att någon människa hoppade framför ett tåg innan oss mellan sthlm och märsta, så vi fick hoppa av tåget i märsta och vänta på en ersättningsbuss i 1 timma! väl framme i sthlm centralstation så skulle vi köpa biljett vidare till kholm, vi hade redan missat 3 tåget och x2000 tåget som skulle gå efter men sen ser vi att det går inte tåg förns vid 19.15. så vi fick helt enkelt ta det tåget och luffa i sthlm i 2 timmar! hahah.
Aja en händelserik dag var det iaf. Tur att man hade sällskap iaf, annars hade nog jag blivit galen ><
Nej nu ska jag fortsätta kolla på min thaiserie för sen ska jag hoppa in i duschen och fixa mig för senare idag ska jag åka karuseller med thaoi ^^ see ya all later.


Förresten, bilder kommer senare när jag har listat ut hur man lägger in bilder på den här datorn haha.


Kommentarer
Postat av: ellen ~

wiiiiiiie saknar söta sunissa :**

2010-08-16 @ 20:11:41
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0