sjuk

Jag har inte bloggat så mycket den senaste tiden, dels är för att jag är sjuk men det är också att jag kommer hem sent om dagarna och då är jag trött också. Hinner inte göra så mycket när jag kommer hem, äta mat kolla på tv medans och sen är klockan redan 22-23.00
Och det gör inte saken lättare sen man började på gymnasiet haha! Men jag ska försöka blogga så ofta jag bara kan. Igår! Jag ska berätta för er vad jag gjorde med min klass, vi gick på Krönikerspel som började runt 20.00 och jag var så jäkla säker på att det skulle vara inomhus, men neej dom hade pjäs ute! och vi satt där i 2 timmar! Och inte vindstilla var det heller ... Jag som redan var sjuk är ju ännu sjukare nu, suck! Tur att pjäsen var bra och att vi får kompensation vid två tillfällen :D
Köpte förresten ett par nya jeans med märket Levi's inne på Solo idag för 900 kr. Fatta, jag kommer vara luspank första veckan efter löning haha! Men dom var sjukt snygga och lite töjbara också (Y) Ska ta kort på det någon dag och visa er ;)
Imorgon har jag sovmorgon till 10.00 och innan jag går o lägger mig ska jag göra klart mina tre sista tal i matteboken och sen blir det thaiserie för engelska-glosorna kan jag redan ^^




En gruppbild på alla oss som umgicks andra och sista dagen i Göteborg.


Gnight yall! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0