söndag igen

Hej alla!
Hoppas att ni har haft en bra helg, för min helg var underbar! min älskling var här och hälsade på, och vi shoppade loss som vanligt, eller han shoppade loss rättaresagt >.< jag var mest den som fick hålla i kläderna och säga ja eller nej haha! I fredags åkte vi iväg till Gränby, jag älsklingen nicole winnie o decha. Sen efter kanske 1 timme så åkte nicole decha o winnie hem till sig medans jag o älsklingen fortsatte med shoppingen. Senare innan vi skulle hem så inhandlade vi godis också, som vanligt!
Sen i lördags så var vi på inflyttningsfest, lite småkul var det faktiskt.. några danskar var där också och många trodde att två killar var gay eftersom att dom var väldigt på ton haha! Och en liten unge som typ springer till mig hela tiden o tar mig i handen istället för att leka med Ton. Sen när vi var ute med honom så var det en kille som var ute o joggade. Martin såg honom från långt håll o sen när han kom närmre så skrek Martin: titta han pringer(springer) Wooooow TITTA!!! (och tog upp händerna o höll för munnen med handen, med uppspärrade ögon) hahah killen som sprang skrattade och jag o älsklingen garvade ihjäl oss hahah sån söt unge!
Sen senare på kvällen så frågade mammas kompis en av danskarna: Are you gay?? haha dansken svarade: NO NO im not gay!! hon ba: aah okey okey... Sunisa!! han är inte gay!! skrek hon över hela rummet! jag bad henne inte ens att fråga >.< så pinsamt haha!
Iaf den kvällen var något att minnas. Vi kom fram runt 12 o deckade ganska snabbt :)
Nu är han nog hemma och jag ska strax dra igång med läxan sen sova.
Puss!

Kommentarer
Postat av: ellen ~

HAHHAHAHA så skämmigt det där med gay :$ hahaha

2010-08-30 @ 09:03:18
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0