Happy!

Jag är så glad över att jag har gjort No provet, jag gjorde mitt bästa och hoppas på ett okej resultat ^^
Idag har dagen varit förvånansvärt riktigt bra, den var inte så seg som jag trodde eftersom att alla fredagar jag har varit med om så har dom alltid varit sega >.< Åh justja! det är redan lov! Va fort det går :D Och om ca. 2 veckor så åker våran klass till Idrefjäll, vad underbart det kommer bli :)

Ska snart ta och städa, väntar minsann några gäster ;) haha dom från min klass rättaresagt ;D
vi ska ha det lite trevligt idag tänkte jag :)




Hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: pijada<3

åh okej vad skönt ^^

buhu för mig jag har v9... :/:/

några planer för lovet då ?

2010-02-19 @ 16:43:00
URL: http://aanniikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0