Hejsan bloggen!

Hej!
Lite kortfattat om mig:
Jag heter Sunisa och jag är född i Thailand. Jag flyttade hit till Sverige när jag var 6 år och har bott här i ca. 10 år nu :) Jag trivs bra men längtar hem till hemlandet! När jag flyttade hit så fick jag gå om förskolan för att lära mig mer svenska, vilket bara tog ca. 1 månad för mig att lära mig språket ;)
Så, just nu går jag sista terminen i 9an och längtar väääldigt mycket till hösten för gymnasiet :D

Jag har bestämt mig för att blogga dels för att det är många av mina vänner som har sagt att jag ska göra det.
Och också för att jag tycker om att skriva ner mina tankar och känslor :)
Hoppas bara jag lyckas med det här och inte lägger av efter några dagar ^^
Men jag är nybörjare så ja min blogg är en amatörblogg men jag jobbar på det ;)

En bild på mig



Kommentarer
Postat av: viktoria

sötnos! :D<3

2010-02-18 @ 21:16:43
URL: http://vicccu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0