Mina köp som jag köpte i fredags med Winnie!

Träffade ju Winnie på stan i fredags och vi gick runt och kollade lite.
Det var bestämt att jag skulle inhandla en ny bikini och en mössa som jag ska ha endast
i Idrefjäll med klassen .. men jag såg en massa annat så det slutade med dom här på bilderna
och jag fick varken med mig en bikini lr en mössa hem >.<


(Klicka på bilderna för större bild)


1. Svart ihålig tröja/kofta från Bikbok. 250 kr.
2. Svart klänning från Bikbok. 199 kr.
3. Supersnygga leggins från Åhléns. 199 kr.
4. Skitskön tjocktröja från Monki som kostade 350 kr från början, men det var rabatt
så jag köpte den för 44 kr ;)
Mycket nöjd med grejerna var jag. Ska inte shoppa ngt mer nu tills jag åker till Thailand :)

Aja C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0