Utmattad? Ja ...

Hej bloggen!

Idag har jag jobbat lite, hade ont i huvet och var allmänt trött. Tror nog att jag sover för
mycket ... (a)
Efter de vart det bio med två nära vänner, The wolfman blev det..  Själv tyckte jag att filmen sög. haha.
Reklamerna som gick innan filmen var t.o.m bättre än själva filmen :/ rätt besviken!
Jag blev ju rädd o så, och den var bra gjord, såg inte så fejk ut. Men tyckte ändå inte om den >.<
Aja nog om den, imorgon blir det att träffa efterlängtade Winnie, vi har inte setts sen lovet började.
Ska bli skönt att få träffa henne igen :) Det blir nog shopping på stan som vanligt, girls you know ;)



Här får ni bilden på den snygge wolfman, jag blev rädd ett antal gånger under filmen.
Ville gå ut därifrån direkt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0