hemmafest

Hej bloggen!
Vädret dödar mig verkligen! igår somnade jag på soffan och vaknade upp av att det kändes som att jag var mitt ute i havet haha. Min rygg var helt blöt, och vi har bara en fläkt i huset och den har mamma och hennes kille -.-

Så vi bestämde att vi skulle till bälinge och bada med lasses systers familj. Det tog lite tid innan jag bestämde mig att gå i, sen när jag väl kom i så ville jag upp på en gång, men min mamma envisades om att jag skulle doppa hela kroppen så hon klängde på hela mig så att jag ramlade omkull och doppade hela kroppen så som hon ville xD Efter det doppet så gick jag upp och solade och somnade i solen haha!

Sitter iaf hemma nu och det är hemmafest med samma pers, kul kul. Mycket rosévin och champagne sen en massa shot med jägermeister >.< Snart ska dom hem och jag ska nog försöka sova lite. Night Night alla!

Kommentarer
Postat av: pijada<3

eiei aa.. :p

ååhh okej, nä jag är hos mamma jobbar lite ska tjäna lite pengar innan gbg resan..(:

men jag tror jag åker ner dit innan du ska till gbg så jag hinner träffa dig !! :D hihi <33

2010-07-17 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0