6e juni 2010

kom hem för ett bra tag sen, men lekte lite med mammas kompis dotter och åt lite. sen kom johanna förbi en stund och hjälpte mig med matten. och snart är det sommarlov, fyfan va det känns! jag är nervös inför gymnasiet dessutom haha .. hur ska det gå? tänk om jag blir mobbad hmm ?

Iaf, min helg har vart (utan att överdriva) helt underbart. kvällspromenad till badet med älskling och vännerna var nog det bästa, och att snacka om en massa barnprogram som man såg när man var liten haha sailor moon, pokemon, digimon, doraemon osv >.< det finns nog fortfarande en liten unge inom oss trots allt :D
Nej nu ska jag starta en film, dricka en massa vatten och sen krypa ner i sängen. För imorgon väntar melodifestivalen i skolan mohaha!



Nightii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0