bloggtorka ...

jag har världens huvudvärk, väntar tills johanna kommer hem från sjung-grejset så ska hon jag och freddan ut på en promenad i det grymt fina vädret! idag har jag haft en bra dag, trots omständigheterna, gaah blir förbannad ibland! aja ska inte dra ut på det mer... men snart är det helg, och då kommer förmodligen sötnosen hit, har saknat dig boo <3 på tisdag är det bal, gud va jag inte längtar.. man måste vara så fin och uppklädd så jag orkar inte bry mig >.< shit va jag klagar o "babblar" på ...
nej nu lägger jag in några bilder från thailand istället :)


påväg till Raayong- fick tårar när jag sa hejdå till alla i byn :(


mycket finare irl!


stället vi bodde på, endast 500 baht per natt. riktigt billigt och riktigt mysigt!
lägger upp en bättre bild på stället imorgon :)

Kommentarer
Postat av: ellen ~

omg vad billigt hotel alltså ;o var det fint ? : D

2010-06-02 @ 20:49:54
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Postat av: ellen ~

sv: awwwe tack för kommentaren sötnos <3 jag pratar riktigt dålig enligt mig själv men blev riktigt glad av din kommentar :$

2010-06-02 @ 23:37:21
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0