bal 8e juni 2010 ♥

Hejsan alla! Förlåt för dålig uppdatering, igår var det bal för alla 9:or som ni kanske visste.. och jag hade det super trevligt. Alla var glada och uppklädda. Och måste bara säga en sak, fysjutton va snygga alla var igår! :) Sen runt 9 tiden så drog dom igång musiken, vilket öööös hahah! Jag dansade typ i en timme med klänningen och klackskorna, men sen så stack jag hem och bytte om xD kom tillbaka och dansade tills 11 lr något. Sen så sov jag över hos en kompis :)
Och så en sak till som jag måste säga, dom här 3 åren har gått extremt fort.. jag kom ihåg första dagen i 7:an som om det var igår >.< aja ska inte dra ut på tiden mer så jag lägger upp några bilder från igårkväll. ( hade inte med mig en egen kamera så alla bilderna är från klasskompisarna)


vilka stiliga killar vi har i klassen.


theee girls! <3


klassbild, dock fattas sara på den här bilden <3


älskar er .


och så sista bilden på höjdpunkten av kvällen! ;D


väntar på fler bilder, så jag lägger in dom så fort jag fått dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0