its a sunny day lalala

vaknade av att älsklingen sa att klockan var 3?!! hahah så jag var på fett dåligt humör under den tiden.. man vill ju hinna umgås så mycket som möjligt right? och sen efter några timmar så kollade jag på klockan igen och då var den 12? vilken tjockis haha >< vi har inte hunnit göra så mycket, kollat film och gjort chicken nuggets muums ^^ nyss så fixade vi med grillen för tons mamma har fixat lite käk som vi ska grilla senare :) idag vet jag inte riktigt vad som ska hittas på, antagligen så blir det att lana för killarnas del. men jag vill fiska(?) hahah.
aja ska dra mig mot duschen nu, tjockis tjatar som vanligt xD
later bloggen!



tjockis valde en gammal bild som jag har haft tidigare, han sa: du och jag hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0