sommarlov?

Hej alla! Jag sitter just nu framför datan och är otroligt pigg, så dum som jag är så somnade jag på soffan runt 7 tiden och sov tills 9! Aja har iaf sommarlov så behöver inte lägga mig i tid till nånting >.< känns förresten inte som sommarlov :/ känns mer som en lördag(?)

Jag snackade iaf nyss med min sötnos, han kommer sova tidigt nu varje dag för att han har börjat jobba :) Så nu ligger han förmodligen och snarkar när jag sitter här som en uggla.
Jag skrev förresten inte vad jag gjorde i helgen, i lördags så åkte jag och Winnie till Katrineholm.. och jag som äälskar att överraska folk åkte dit utan att säga nånting till älsklingen. När vi blev hämtade i bil så smsade jag honom och frågade vad han gjorde, och han anade ingenting, så kuul hhihih ^^ när vi kom fram så gick jag till hans rum och där satt han framför datan och jag skrek: heeeeeeeeeej! haha han kollade på mig med undrande ögon typ: vem är du?
Aja kul var det iaf, måste göras om! Jag och Winnie åkte iaf dit för att fira Benni,Decha,Huy & Bobby som tagit studenten! Först var det lite fest hos Ton, för där hade Decha sin fest. Och sen så stack vi till Huy som hade sin fest med dom andra. Senare mot kvällen så stack alla till Safiren på studentfest. Kul kul var det, men inte värt 150 kr >.<

en bild inne på toaletten @ Safiren.
Josefine, Jag, Winnie, Carola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0