sommarlov!

kom nyss hem från avslutningen och det var det värsta jag gjort i hela mitt liv, säga hejdå till min andra familj som jag har tillbringat min tid med varje vecka i 3 år! det är vi no matter what! ni är min andra halva, fysatan va jag älskar er. Önskar er all lycka i framtiden, hoppas vi träffas och umgås lite då och då <3

så här såg jag ut denna kväll. hår fixad av syrrans kompis och smink av syrran.
den söta klänningen är köpt från thailand & så hade jag ett par söta svarta klackskor,
också köpta från thailand.

(man ser inte bra alls, kass cam!)





nej nu ska jag ta något att äta för snart kommer några tjejer från klassen.

Kommentarer
Postat av: ellen ~

garanterar du var snyggast på stället babe :D

2010-06-11 @ 01:12:44
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Postat av: ellen ~

sv: höhö nej jag tror inte på dig (a) <3

2010-06-11 @ 09:22:30
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0