home sweet home!

hejsan alla läsare. jag kom precis hem från två nätters övernatting på rävsten. helt utmattad och blöt :/ första dagen och andra dagen var hur bra som helst, vädret var underbart och vi gjorde en massa saker. lägger in bilder ikväll om inte senare i veckan. sista natten när vi skulle sitta vid elden så började det regna, och imorse när man vaknade så hörde man hur alla suckade av att det småregnade lite, sen senare så spöregnade det >.< satt och väntade på båten i över 1 timma, men förutom det så hade jag det riktigt trevligt. och det är absolut inte sista gången jag besöker rävsten :) men nu ska jag äta och sen krya ner i sängen och kolla på thaiserie, har nämligen saknat min säng REJÄLT!
ses sen kram!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag tar det också lugnt ikväll ;)



skola imorgon sötnos?

2010-05-23 @ 21:26:51
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0