I wish I could turn back time

Idag känns det som att jag har vart ute hela dagen och gjort väldigt mycket, fast jag inte gjort mycket alls. jag vaknade rätt sent o drog till stan för att lämna mat till syrran i affären. sen vidare hem till en kompis o sen vidare till jobbet. kom hem runt 20.30 och känner mig helt död. skulle jättegärna vilja gå o lägga mig nu men jag har lite läxor jag måste göra, nationellaprov i matten har jag inte gjort, känns lite sådär halvt jobbigt :( mina ögon slocknar snart så får ta o kolla på matten och sen sova.
säger godnatt till alla er nu och önskar er en fortsatt trevlig kväll :)


en bild på mig och min kusin från hotellet i bangkok. gud va jag saknar dig gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0