I wish I was there and not here

Ända sen jag kom tillbaks från Thailand så har jag känt en viss tomrum inom mig.. känns inte riktigt som det ska när jag är här. Förstår nu hur alla thailändare som bor här menar när dom säger: jag vill hem. Och då kan jag svara vadå hem? Du bor här det här är ditt hem. Och nu förstår jag. Men jag ska bita ihop :)


Min favorit just nu.
Man tycker synd om killen på slutet...

Den här låten väcker alla sorts minnen då jag var i Thailand - sittter o umgås med vännerna, ligger på golvet framför tv:n med kusinerna o sjunger på låten som ett tok! ååh i miss it so much <3

Kommentarer
Postat av: Gesala

Haha känner igen mig jävligt mkt där.. "jag vill hem!" Alla klagar på att jag klagar över sverige, men jag ska flytta tillbaka till thailand om det så ska ta 20 år haha ^^

2010-05-04 @ 22:11:11
URL: http://quetzala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0