let us end it right now

Har varit borta hela dagen och wooha vilket väder!
först åkte jag winnie och viktoria in till stan runt 2 tiden, winnie klev av innan och åkte hem för att byta om
och jag och viktoria fortsatte mot stationen, vi skulle in till affären och vänta på winnie där.
kan säga att det var fett awkward(?) i affären...
sen runt 4 så gick vi alla ut, typ 7 pers och satte oss vid ån med en varsin glass i handen.
sedan så åkte vi hem till min syster för guitar hero och UNO spelande ^^ jag kan ju säga att jag har tröttnat på guitar hero rejält, men UNO däremot... hähä! ;D
aja kom iaf hem nyligen och ska väl sätta mig med pluggandet snart -.-
men först en låt som vi spelade sönder idag! <3

HyunA - Change ft. JunHyung.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0