shopping all day long :D

Kom nyss hem från skolan och ska strax laga till något gott.
Lägger snabbt in några bilder om andra dagen i Bangkok :)


Jag och bästavän rickard. - han åkte till Thailand en vecka innan mig tror jag(?)
Här var vi på Siam Paragon, huur stort som helst! Jag och kusin gick vilse haha!


Mami & kusin. -  i väntan på rickards mamma haha! Sen så åkte vi till MBK,
underbart ställe!
Vi skulle också köpa två klänningar till mig som jag visar upp nån annan dag :)


Mami & jag - Jag & rickard. - Utanför MBK.


Utanför Siam Paragon. - Jag tog kort på några rödskjortor också, dom var överallt!


Kusin & Rickard - Jag & p Wan - Sen efter att vi hade shoppat i ca.3 timmar så bestämde mami att vi skulle åka till p Wan och hennes mamma. Eftersom att rödskjortorna var överallt så tog vi sky train dit och det
gick väl inte som väntat haha, vi tog fel tåg först (a) Väl framme så åt vi på vääärldens godaste ute "restaurang"


p Wan & mami - mami & p Wans mamma.


Kommentarer
Postat av: sofia

Sweetness! <3 :D

2010-05-12 @ 18:11:20
URL: http://aboooni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0