on my way home

hoppar över en dag för det var en dag som vi inte fotade nånting alls på,
fast det var ändå bara shopping ^^



Bild på buddha. - på väg hem till byn, åkte från hotellet klockan 5 på fucking morgonen pga trafiken!


Det tog ca. 5-6 timmar att åka bil till byn.. tror min rumpa domnade bort ett antal gånger.
iaf, när vi kom fram så blev det fest på dirren! alla människor från olika håll kom.
och tro mig, jag kände inte igen en enda människa. även om dom kunde ha vart mina släktingar.



på bild - hon som pilen pekar på är min lillkusin som heter Naming, en riktig bortskämd unge måste jag säga.
och jag vet inte vart hon har fått alla grova ord ifrån, men söt är hon iaf. och hon med den gula tröjan det är min

andra kusin som heter Diew, sen en grannflicka och sen Diew's kille vid namn Damm(hans namn är mörkhyad om man ska översätta till svenska) haha! och sen en annan grannflicka, en riktig pratkvarn hah.

slut på denna dag, "imorgon" börjar thainyåret. då lägger jag upp bilder då vi besökte det berömda
"Nampod" stället.

Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv. Härligt! Jo tack det är bra :)

Ja jag tyckte den var bra :) men tycker om såna filmer och så tycke rjag att russell crowe är riktigt bra

2010-05-16 @ 10:56:40
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Liiv

Sv: haha jag med, fast han typ är gammal :D

2010-05-16 @ 13:47:12
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0