party all day long













1. min morfar på bild med en massa pengar som mami ordnade ihop i våran affär här i sverige. alla kunde skänka pengar till thai tempeln i våran by.
vi thailändare säger "tam-bon".
2. ska dom föreställa musiker hmm? haha ...
3. alla började dansa redan tidigt på dagen. lite synd att jag inte tog mig orken till att följa med. verkade va så kul att dansa runt hela byn ^^
4. det var typ bara vuxna. alla ungdomar ligger väl hemma bakis och väntar tills kvällen?
5. min mami plus andra. visst är hon vacker?
6. min älskade morfar, du anar inte hur överlycklig jag är över att se dig på benen igen.
du har kämpat som aldrig förr och du är ett livs levande bevis på att allt är möjligt bara man vill det. jag älskar dig morfar, så mycket.
7. dom stora herrarna i byn, riktiga coolingar ;)
8. min lilla mormor, och min förebild. du är den starkaste människan jag känner,
i både kropp och själ.
du är kvinnan i huset och jag respekterar dig fullt ut. älskar dig världens bästa mormor.
9. i tempeln i väntan på att få lämna över pengarna till munkarna/tempeln.
ser ni lilla pojken bakom min mamma? vill bara säga att han är så sööt. går inte att beskriva med ord. och kolla vilken tuffing han är med värsta snaggat vid sidan om huvet, man kanske inte ser så bra - alla små barn har typ så i våran by >.<
10. småbarnen leker ute och bara väntar på att få kasta vatten på alla som går/åker förbi.
haha tro mig, dom är grymt jobbiga. säger man kasta inte så hårt så lyssnar dom inte utan bara kastar en i ansiktet, HÅRT! xD

Kommentarer
Postat av: ellen ~

awwwwwwe din morfar är så söt :D din mormor med (a) hihi

2010-05-20 @ 20:23:01
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0