slutkörd

hej läsare! kom precis hem från stan, har jobbat och varit med vänner. fysatan va vi skrattade idag, me love you guys! tänkte också berätta att jag hade spanska nationella idag, ååh shit va dåligt det gick, vill väldigt gärna veta vem det var som ordnade provet :@
och sen sista lektionen så hade jag konditionstest, sprang 3 km under 30 minuter G+ !
riktigt bra för o va mig liksom, har sämsta konditionen (a)
men nu till det roliga! imorgon runt 5 tiden så kommer jag och min klass att åka till rävsten igen! vi gör en comeback och ska göra hela "ön" osäker ;) haha vi kommer tälta över helgen, hoppas det inte regnar (a)
aja, måste packa nu o äta något innan jag ska börja plugga inför provet imorgon :)
det här är nog inte sista inlägget ikväll. ses snart kram!

min favorit låt av dbsk - why did i fall in love with you? <3
kommer aldrig tröttna på låten, never!


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag har varit med min dude ;)



har du några planer för morgondagen?

2010-05-21 @ 00:18:05
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

ah så roligt (:



hoppas du får kul!

2010-05-21 @ 11:36:24
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0