loykrathong-fest

det var riktigt kul igår kan jag ju börja med att säga! Först, precis som alla thaifester så brukar det vara trögt i början, men mot slutet rinner svetten flitigt ner från nacken ^^ och på slutet satt jag inte en enda minut, det var bara dansgolvet som gällde :D
Vid 2 så stängde dem av musiken och när dem gjorde det så skrek alla, unga som gamla haha! Jag kände verkligen suget efter mer dans och min mamma var sååå nära på att fixa en efterfest hos oss haha, men vi kom inte hem förns vid 3 så alla skulle nog ha däckat vid de laget.

Aja den 20e så är det en till fest, får se om jag ska på den :D

Ungdomarna i fram och föräldrarna där bak, precis så ska det vara!


Kommentarer
Postat av: ellen ~

låter super kul ;D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0