tjejkväll

min dag har varit bra! hur har eran dag varit? :D
Det började med att jag åkte till skolan, i tid! och var där heela dagen haha >.< jag slutade 15.45 och jag var hur hungrig som helst så jag gick raka vägen till affären, där tvingade jag moster att tillaga papayasallad MUMS!
Efter 7 stängde vi affären och så gick jag, storasyster, p'Aon och mr. pot på stan för där var det tjejkväll! Det är typ något som hålls varje år för tjejer och så får vi rabatter på alla butiker i stan, nice som sjutton tycker jag :D
Jag och syster köpte likadana grejer hehe, tofflor och strumpbyxor. jag visar grejerna för er när jag har hittat våran kamera.
Nu ska jag sova, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0