well ...

igår träffade jag winnie och nicole efter skolan en snabbis innan jag skulle träffa tjockisen. Det var ett tag sen jag träffade dem, och under den tiden jag inte träffade dem så kändes det som att man inte hade vänner, haha. vi bor alla tre i samma stad men träffas aldrig, jag och nicole går i samma skola och hinner knappt säga hej till varandra, och både jag och winnie har pojkvänner i kholm och när vi väl är där samtidigt så brukar vi inte se varandra så ofta. knas det där, men jag hoppas allt lugnar ner sig med skolan och jobb så att alla kan träffas och göra något tillsammans som förut igen :)
Som sagt, vi gick runt i olika affärer och dem shoppade för fullt dem rika ungarna - jag köpte inget för jag måste spara denna månadens lön till julklappar, inget till mig :(
Sen åkte dem hem och jag träffade tjockisen, han drog mig ut ur affären lika snabbt som när han kom och ville kolla på vinterjackor, så det var bara för mig att guida honom till alla affärer som har vinterjackor :D efter många om och men så hittade jag en jacka till honom (som han först tyckte såg väldigt gay aktig ut), vi tjejer vet ju hur vi vill att killar ska klä sig ^^ till slut föll han för jackan och köpte den. Mycket bra pris!
Sen shoppade han lite grejer till mig också (a) mysdress, linne och leggings <3
Idag (lördag) åkte han och nu sitter jag här och är mycket ensam och ledsen :(
nej då, jag ska försöka fixa the sims spelet så är jag mycket glad igen ^^

Kommentarer
Postat av: Ton

hahaha har du fixa the sims :)



<333333333333

2010-11-29 @ 00:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0