9e september 2010

Hej bloggen! är det bra med er? med mig är det hur bra som helst, lite trött bara :)
idag har jag varit i skolan, en allmänt tråkig dag, jag hatar torsdagar hähä.. men nånting roligt hände på samhällskunskapen iaf hhahahah! en i klassen kastade ett pappersflygplan, det var dock inte meningen att den skulle hamna där framme vid läraren, och hon lackade ju.. för hon hade sagt till dom tidigare men inte lyssnat, och det hade redan gått 15 minuter av lektionen. så hon ställer sig mitt i klassrummet och sa: vem var det som kastade flygplanet? och alla garvade ju för jag tror nog att alla tänkte som mig- den dära videon då dom är i skogen o säger vem vare som kasta?!! hahahah! och hon frågade sådär säkert 10 gånger o den som kastade erkände aldrig.
Så hon sa: om den som kastade inte erkänner så kommer jag skicka hela klassen till rektorn, och då var det inte lika roligt längre hahah! Efter en massa tjat från hela klassen: men säääääääääg bara!!! haahah roligare om man va där! men jag slapp iaf ett samtal med rektorn, hade nog vart ganska roligt om alla gick dit.. skulle nog vilja veta vad rektorn hade sagt.

Aja nu orkar inte jag skriva mer >.< ska sova nu, godnatt alla!


saknar Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0