En ny säng, TACK!

Hej bloggen!
Jag har tröttnat på min ruttna säng, som har funnits med sen vi flyttade till Storvreta. Den brakar snart igenom, vilket den redan gjort en gång då min syster och hennes tre kompisar HOPPADE i sängen så den gick sönder på mitten (det är brädor under madrassen)
Minsta lilla rörelse i sängen får den att låta, riktigt högt! Och när tjockisen är hos mig så har vi valt att ta ur madrassen och lägga oss på golvet för jag vill inte att mamma som har sitt sovrum tätt intill ska tro att vi gör något när vi inte gör det haha! Så jag letar för fullt efter en ny säng - fast har hur svårt som helst med att välja för mitt rum är ganska litet, men jag vill ha en stor säng, och om jag ska ha en stor säng så måste jag välja bort sängbordet som jag har i rummet nu, och delvis möblera om lite ..

HJÄLP MIG VÄLJA!


Kommentarer
Postat av: viktoria

den där sista är såååå fiiin och jag var så nära på att köpa de:) köp den, liten o smidig.:D

2010-09-15 @ 21:16:55
URL: http://viktoriacool.blogg.se/
Postat av: THAOIIII

BABE du ska taa dubbel!!!

2010-09-17 @ 22:33:20
URL: http://thaotran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0