haha som vanligt!

Ååh jag glömde som vanligt att ta med mig kameran! jag glömmer varje gång jag ska göra någonting haha!
Aja vi var iaf till riksdagen och kollade runt lite, det var faktiskt rätt coolt därinne men jag höll faktiskt på att somna ett antal gånger .. 1 ½ timmes rundvandring därinne gjorde mig helt trött!
Och efter det fick vi free-time typ, men vi fick också i uppgift att gå till kulturhuset och kolla på Jens Assur's utställningar. Helt amazing faktiskt! skitgrymma bilder verkligen. Det tog inte mer än 10 minuter att göra uppgiften så efter det gick vi runt lite och sen bestämde vi oss för att dra hem med tåget innan, för vi pallade verkligen inte vänta tills 15.30 då bussen skulle ta oss hem till Uppsala igen så vi ringde samhälls läraren o sa det. Skönt att få komma hem tidigt tänkte jag, men icke sa nicke! jag var tvungen att jobba.. puuh!
Så, så såg min dag ut! Riktigt bra med fint väder. Just nu sitter jag här och är hur glad som helst över att ha gjort tusen uppgifter som läxa i engelskan och nu återstår att plugga till försäljning och service som jag har prov på på fredag wie!

bjuder på en bild som blev tagen för ett tag sen.


Kommentarer
Postat av: ellen ~

du är vacker babe <3

2010-09-26 @ 14:32:36
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Postat av: ellen ~

sv :

shiet vilken satsig fest alltså haah xD men det låter fett kul , speciellt om alla tar den på allvar som du gjorde så det inte blir en flopp liksom!

2010-09-28 @ 10:32:51
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0