åh värme!

Har precis packat klart och ska strax sova. Hoppas att skoldagen imorgon går som blixten! Så att jag kan sätta mitt arsle på tåget :) Vet inte hur länge jag blir borta men antagligen hela lovet, orkar inte spendera en dag till här i Uppsala. MÅSTE BORT!
Idag spenderades dagen i skolan, hade en håltimme från turismen som spenderades med några roliga i klassen och andra sköna människor! haha våran skola är skön!! Sen efter skolan så träffade jag Winnie och Rickard. Vi köpte lite fetmat från Mcdonalds och tog med det till ån, myys! Vädret är ju bara för skönt och imorgon ska det tydligen bli ännu varmare GILLA! Nu ska jag iaf sova, puss godnatt!
Min fina vän!

Kommentarer
Postat av: ellen ~

haha åhhh >< så dåligt att vi missar varandra idag :( haha <3

2011-04-15 @ 11:06:48
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Postat av: ellen ~

jag med ><

sommar får det bli helt enkelt gumman :* <3

2011-04-16 @ 02:30:47
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0