Saknar dig mitt allt

Hade min älskling här hos mig denna helg. Kan säga att denna helgen var lite annorlunda än vanligt, min kille var liksom lite översöt eller va man ska säga. Han trängde och klängde men jag kan inte säga att jag inte tyckte om det för då skulle jag ljuga. Visst jag tycker om när killen är lite svår å så, men när ens egen kille gör vad som helst för en och vägrar släppa en bara man ska gå till toaletten så kan jag inte annat än älska honom mer å mer. "Fan va jag älskar dig" var orden som kom ur din mun, fan va chockad jag blev! men samtidigt lycklig. Du är underbar älskling.
Iaf, han kom sent i torsdags pga jobb så jag gjorde iordning mat till han å sen myste vi å sen kort efter det så somnade vi. Dagen efter åkte jag med han till Sthlm för lite ärenden, träffade hans mamma och lillasyster. Åkte till Hötorget och åt på thairestaurang och köpte lite mat på en thaibutik. Lämnade av hans mamma och syster och efter det tog jag och tjockis tåget hem till Uppsala, det var en trevlig dag med min mamma nr 2 och lillesyrran <3. Sen på kvällen blev det bio med syster och p Koo - vi kollade på "Iam number four" THE BEST! rekomenderar stort :D
Sen avslutades kvällen hemma hos mamis kompis.
Ett meddelande: Jag ger dig fingret och hoppas att du vaknar ur din lilla dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0