11e Aug 2011

Var till stan med Tons syster idag och köpte present till min mamma och Tons mamma, det är morsdag i Thailand imorgon så tänkte överraska mamma lite. Men det blir nog ingen överraskning eftersom när jag ringde till henne idag så lät det ungefär såhär:
Hej mamma!
Hej! När kommer du hem?
Jag kommer hem imorgon.
Imorgon? ja va bra, det är morsdag imorgon! :D
Ja jag vet...
Vad tänkte du köpa till mig? :D
Haha mamma! Vet du va överraskning är för nåt? xD
Sen skratta hon bara.. haha så söt!
Köpte förresten Hydrokortison till mig, har typ eksem på benet och har kliat på det i flera månader och nu börjar jag få ont i benet också.. Inte kul :(
Lägger in några bilder från min födelsedagsfest. Kvalitén kanske inte är så bra men men..









Det var ungefär 40 pers den kvällen, helt otroligt vilken underbar kväll jag hade med mina nära o kära!
Sen under kvällen så verkar det som att kameran försvann, för inga fler bilder vart det haha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0