extra glad?

Jag hade en bra dag i skolan, inte så mycket att göra men det var bara bra för min del för jag sover inte så bra om nätterna nu för tiden. Men jag har bestämt mig för att lägga mig innan 02.00 varje vardag för då är jag skapligt pigg i alla fall. :)
Vi fick sluta tidigare från bilden för det inte fanns något mer att göra och nästa bildlektion har jag håltimme! Efter skolan ringde Winnie mig och frågade vart jag var någonstans och ville att jag skulle möta henne ifall jag ville ha jobb! Så jag gick på en arbetsintervju och damn va nervös jag var, men Winnie var nog mer nervös haha.. Men det gick i alla fall bra och jag ska provjobba nästa vecka - håll tummarna!
Nu är jag så trött så jag måste nog säga godnatt, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag håller tummarna<3

2011-02-09 @ 12:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0