Terrassen + Aperitif

Denna vecka har jag bara haft praktik och sen nästa vecka blir det mer praktik. - alltså ärligt talat så hatar jag jobbet! och min rygg är redan förstörd ;( Får bara plocka och fronta, plocka och fronta!! blir galen haha.
Iaf så efter jobbet så åkte jag först hem för att äta och fixa mig för sen runt 5 drog jag in med syrran för att träffa Viktoria Winnie o Nicole. Träffade dock bara Nicole i typ 5 minuter för hon skulle jobba precis då vi kom, men vi drog iaf till Terrassen där hon jobbar - syrran tog ett glas rött och sen drog vi vidare till Aperitif - jag bokstavligen älskar stället, dont know why :) kanske för att personalen är så trevliga och stället är så mysigt?? 

Nej nu ska jag inte "babbla" på, måste snart lägga mig för imorgon ska jag upp tidigt och åka till Arlanda med la familia, för att lämna av p' Top som åker hem till Thailand :/
Men men, godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0