tråkig blogg

Shit vilken tråkig blogg jag har haha! Aja men jag har iaf haft ett helt okej jullov hittills. Jag fick feber första dagen på lovet, har inte feber nu men hostar fortfarande, usch.
I julas var vi hemma och några gäster kom, vi åt mat spelade kort och umgicks. Sen kom ton och var hos mig i några dagar och sen åkte jag med honom hem den 31a och firade nyår med våra vänner. Det var väl helt okej men jag hade nog hellre stannat hemma, svek mamma och alla andra lite då vi åkte så det kändes inte så bra. Men nästa år hoppas jag på att vi åker till Thailand tillsammans, så jag kan fira med mina släktingar också :) men! det är är långt kvar så allt kan ju hända, men jag har tid att spara pengar iaf.
Här är bilder från nyår. tagna av Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0